Hart van Breda
‘t Hart van Breda

“De gast staat echt weer op nummer 1!”

Tijdens de Bredase tapwedstrijden van 2013 kwam ik in contact met de bedrijfsleider van ’t Hart van Breda. Op dat moment was ik de ideeën van de Brouwerij van Gastvrijheid volop aan het uitwerken. De indruk die ik achterliet bij Djuri, de desbetreffende bedrijfsleider, was blijkbaar zo goed dat ik de kans kreeg om het concept van de brouwerij bij ’t Hart van Breda kon gaan “testen”.

Na een jaar, en vanzelfsprekend tussentijdse evaluaties, waren de resultaten zo positief dat we de samenwerking hebben verlengd en ik de Brouwerij van Gastvrijheid verder heb kunnen lanceren. Tegenwoordig loopt de samenwerking nog steeds uiterst soepel.

Sinds Bas Schampers bij ’t Hart van Breda is gekomen als ‘gastvrijheid-coördinator’ is onze service gigantisch gestegen. Het lijkt wel alsof het personeel

ineens begrijpt waar het nu echt om gaat in de horeca. De cursussen en informatie worden als zeer nuttig en leuk ervaren. De gast staat nu echt op nr 1!

Nanda Koomans – ’t Hart van Breda

Door de ondernemer te ontzorgen in het opleidingsniveau van de medewerkers, zijn laatstgenoemden continu op de hoogte van trends in gastvrijheid, speciaalbier en andere terzake doende onderwerpen. Door te investeren in kennis en kunde weten de ondernemer en bedrijfsleiding wat ze aan hun medewerkers hebben en kunnen ze daar 100% op vertrouwen. Zoals Nanda zelf zegt, “De gast staat echt weer op nummer 1!”

© Copyright 2015 Baspitality